28 mars 2008

wiihooo


Nu sitter man här vid datorn igen efter att ha tagit ett riktigt långt bad. . passa på att lägga hårinpackning, har inte gjort en enda sen ja satt i löshåret, inte bra, håret e skit skadat. . Men blev lite bättre nu.. . Gjorde lite andra behövliga saker som att noppa ögonbrynen, lägga ansiktsmask osv. Känner mig så mycket fräshare nu! =)


Hebba skicka sms till mig för några timmar sedan, ringde upp på en gång å fråga vart fan han har hållt hus. . Ja har ju ringt som en galning. . Haha. Hur som helst så skulle vi ses på stan imorgon en sväng, fyfan vad kul. . Det var inte igår man såg den grabben.


Så kommer Josefin sen också, fyfan vad härligt. . Blir nog utgång skulle jag tro? Om jag inte blir sämre vill säga. . Dum som jag är så träna ja typ 30 min på min träningsmaskin. . Åt pizza tidigare idag så ja kände att ja var tvungen. (där sprack min icke skräpmat i veckorna)
Men men så går det när man e trött efter jobbet å orkar inte laga mat. .


Var in på Alina idag också, ringde robins kompis 9 imorse å fråga om dom hade kvar dom där datorerna för 4000, å det hade dom . . Efter att ja å robin slutat så knalla vi in dit, snäll som han var hade han lagt undan en åt mig. . As gulligt ju! =) Så ska hämta den imorgon. . wiiihoo


Återkommer mera imorgon, dags å knoppa om man ska orka dagen imorgon. .

Hare bra. .

Inga kommentarer: