02 juli 2008

Det måste finnas ett namn,för sånna som jag?

Godmorgon!

Trist väder ute, bläää.. Hoppas på bättre tills imorgon då det e Robins födelsedag..

Ni kan aldrig lista ut vad som hänt?
Det borde finnas ett namn för sånna som jag..
Ja gav Robin alldeles föööööör många ledtrådar igår när vi låg i sängen å prata.
Det skulle jag aldrig gjort (!!!!!)
Han sa flera gånger, ja vet vad de är, ja vet vad de är..
Men han kunde omöjligt veta, eftersom han aldrig sagt till mig att han just ville ha den här..
Han blev skit glad och ba, tack coone, faaan va snäll du är. Ja blev orolig och tänkte, shit tänk om han tror fel?! Så jag sa har du rätt får du se den, har du fel så väntar vi till torsdag.
Han sa, vad säger du om ja säger OBH Nordica?
Jag : Öh va?
Han: Draught master?
Jag öhh (måste ha sett ut som ett frågetecken där)
Han: Men cajsa, ölmaskinen från reklamen..


Och jag börjar aaaaaaaasgarva.
Jag kan fan aldrig hålla mig..(och ja måste lära mig att ljuga) Haha!!

Så ja, han fick se den å blev skit glad. Men han får ytterligare en fin överaskning när han kommer hem =)

En början till våran alldeles egna bar här hemma.. Haha..

Nu ska jag äta frulle.
Hörs då!

Inga kommentarer: