01 juli 2008

Jag måste kunna hålla mig, två dagar till!!!!


Hej på er!
Idag har det vart full rulle.. Upp 8, faster och Elin kom å hämta mig strax efter kl 9. Vi åkte då upp till Gränby C, handla lite mat och gick å kolla i affärer.
Hittade en G R Y M present till min älskade som fyller 22 på torsdag. Dock dyr, men han e värd vartenda öre.. Sen kom jag på ännu en till sak jag ville göra,men den e mer för att jag älskar honom så mycket. Kan tyvärr inte säga något nu då Robin läser min blogg varje dag.. Guuud ja kan verkligen inte hålla mig,jag vill säga nu nu nu nu.. Det bara kicklas i fingrarna.. Haha..
Knalla in på Hm och hittade två jätte fina linnen och sedan en svart bh.
Sedan bjöd Irene och Elin mig på lunch, åt på något ställe i Boländerna, har för mig att det heter Rixos (?)..
Sedan åkte vi hem till mig.. Irene gick ut å gick med Elin så hon kunde somna, så jag passa på att vika tvätt och lita annat.
Medans Elin sov på balkongen satt vi å fika och prata om allt möjligt..
Klockan rusa iväg och det var dags för dom att fara hemmåt..
Robin kom strax efter 5 och laga iordning köttbullar med färskpotatis och brunsås. Mumma!!!
Därefter knoppa jag i hans famn och vakna i princip för 20 minuter sen..
Kuuuuul, ja kommer fan aldrig kunna somna nu ju..
CSI på tävän, ska fortsätta kolla nu.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: