30 juni 2008

Jag kan gåååååå.. (som en pingvin)


Hej på er!
Var till ortopeden idag och fick bra besked.. Jag slipper förmodligen men för livet, och läker som jag ska.. Jag kan inte vara gladare just nu.. hihi
Jag som gråtit varje dag och trott att jag ska gå såhär som jag gör nu.. Utan kryckor är jag en pingvin i gångstilen =P Haha (men det gör fan ont)

Humöret var på topp för städning hemma eftersom min kära sambo aldrig tar tag i det, och det vart super fint. Möblerade om inne i sovrummet också, efter många om och men.. Men coone fick som hon ville till slut.. För det brukar jag ju aldrig få..*rodnar* hihi..

Rensade lite kläder också, men måste fortsätta imorgon..Det e sjuuuukt vad med kläder.. Känns som om jag tappar en bit av hjärtat varje gång jag slänger ett plagg i "kasta högen" buuuhuu.. menmen.. jag ger ju bort dom till barn som behöver dom mer än mig =)

Robin lagade sjukt god lasagne.. eller okej då,han fuskade.. Den var redan tillagad, skulle bara värmas i ugnen..Men ja det var gott..

Har träffat min kära faster idag och min lilla kusin Elin, dom skjutsade mig upp till sjukan och tillbaka.. Mycket snällt. Ska även ses imorgon då vi ska knalla runt på Gränby och leta efter en present till min fina som fyller år på Torsdag.

Nej dags att knoppa, ha det bra!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

du får hälsa grattis till han från ted i dalarna XD :D ajaj hur är det annars med cajsa då det är bra fint här med ted det bara knallar på :) så attt säga :)ska väl ta piercing i ögonbrynet och under läppen om nån vecka här :P känns lite pirrit :P