26 juni 2008

cajsa är inge glad!!!!

Hej på er!

Förlåt som vanligt för kass uppdatering, men känns som att det inte finns något roligt att skriva om förtillfället.. Kan inte göra ett piss för går fortfarande på dessa förbannade jävla skit kryckor.. Ja kan inte ta bussen ner på stan?? Taxi e alldeles för dyrt.. Och jag får dessutom inte gå för mycket som jag gjorde för några dagar sedan.. Överansträngde mig så mitt knä blev lika stor som en tennis boll,om inte större?


Jag vill bli hel igen.. Vill jobba, tjäna pengar, åka bort, shoppa.. Vill inte sitta och ruttna i den här soffan och det enda ja kan göra är att gå fram å tillbaka mellan toan å vardagsrummet.. Stor suck!

Så ursäkta mig om detta inlägg blir väldigt depprimerande,men det e fan depprimerande att bara sitte inne hela tiden.. Jag vill busa, ni anar inte hur mkt överenergi jag har i kroppen nu.. Jag kan inte skratta heller för då hoppar höftbenet åt sidan.. =(

Cajsa e inge glad längre!!!!!!

Ska iaf till ortopeden på måndag, hoppas på att dom säger något positivt.
Prata med pappa idag också, ska åka till avesta med honom nästa vecka på fredag, men åker troligen hem samma dag? Robin kanske följer med, det visar sig.
Han ska hjälpa mig med dessa papper som ska fyllas i efter olyckan å bla bla bla..

prata med trafikpolisen igår iaf. körkortet hade rykt för honom på en gång, det känns ju skönt att veta! kommer förmodligen bli rättegång, hoppas jag inte behöver vara med på den.. det var jobbigt nog att sitta i rättegången mot pappa förut..
menmen... vissa saker måste väl göras antar jag.

vill bara bli bra nu, vafan skulle de här hände precis när sommaren skulle börja? åååhh..
ja ska väl egentligen bara vara glad att jag lever i huvudtaget..

ne, nu tänker ja äta mig ihjäl på chips å bli tjock!
Hoppas ni får en bra sommar.. DANSA för mig!!!!!
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Rättegång MOT pappa? Kan du inte berätta mer, jag är en bloggläsare som inte känner dig... krya på dig förresten.