10 juni 2008

Det börjar gå framåt!


Först måste jag ju bara säga, GRATTIS SVERIGE!!! Vi vann, wooho!!!

Jag börjar må mycket bättre nu.. Det börjar gå framåt, å jag e jätte glad för det.
Jag skrev för inte så länge sen att det skulle bli många chockade ansikten. Men det blir inte det. Jag å robin har haft det lite krångligt under en period, jag har väl inte riktigt vetat vart jag har haft mig själv å har därför rymt till Avesta varje helg nu.
Men nu är ja beredd att satsa mer än allt på att det här ska funka.
Jag älskar Robin, och kan inte tänka mig ett liv utan honom!!!

Var hos doktorn igår, tog sjukt mycket prover, skulle fått svar idag, får ringa imorgon.
Jag hoppas det inte e något allvarligt bara.. Har tappatså mkt i vikt på senaste tiden också =/
Han skrev ut ett par sömntabletter till mig också eftersom jag e ganska duktig på att grubbla innan jag ska sova,å får därför inte min sömn jag behver..
Men inget jag kommer fortsätta med när allt har löst sig.

Har slingat håret idag igen, å sitter med knutar i nu med ettförsök att få lockar till imorgon. Varför vet ja inte, ja ska ju bara jobba?! Haha.


Blir en vända upp till Avesta på lördag kväll eller på söndag morgon. Drar med mig Minna för vi ska tatuera oss igen. Denna gång, en ros som leder från svanken och uppåt mot skulderbladen typ.. Kommer bli skit najs =)


En sak bara innan jag lägger mig å sussar.Tänk vad snabbt en människa kan sjunka i ögonen på en. Ibland förstår jag inte hur folk kan bete sig som dom gör. Jag e inte en ängel själv, ja har gjort mina fel. Men jag kan stå för det. Men ibland kanske man ska tänka som i den åldern man faktist är i och inte som om man vore 5 år!
Nu måste ja fixa ordning tills imorgon.
Har uppdaterat lite iaf, återkommer imorgon!
Ha det bra!

Inga kommentarer: