27 juni 2008

Hårinpackning


Robin var precis och klippte sig hos sin mamma och hem kommer han med denna Hårinpackningen.. Fyfan vad underbart. Det behövs verkligen för mitt hår just nu.. Idag får bli en ta hand om sig själv dag, och robin såklart. Ska noppa ögonbrynen på honom, fixa till pollisarna lite till, klämma porer, raka honom och lite sånt, jag e grym på det. Haha. Han måste ju vara fin tills imorgon då josefin ska ha sin 30 års fest. Jag själv ska inte gå, känns ganska tråkigt, eftersom jag e en festprisse.. Men känns inte så kul när jag går på kryckor, kan inte dricka för då Vinglar jag väl i iväg med kryckorna, robin kommer endå springa runt och träffa massa folk och vill inte sätta käpparna i hjulet för honom, vill att han ska ha de kul och inte bara vara med mig, som typ behöver hjälp? Synd också för man fyller ju bara 30 en gång, men får väl komma nästa gång hon fyller 40 istället. Haha.;-) hoppas iaf att ni som ska dit får de riktigt kul, och grattis i förskott Josse, ni får ha de så trevligt på eran vegas resa!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Tack så mycket,men jag tycker verkligen du ska försöka komma,det ordnar sig:)

MissKenving sa...

Jag vill, men har inte heller några vita kläder, å det jag har sitter åt för hårt vid höften =( Men får se hur det ser ut imorgon, annars hoppas ja att festen blir lyckad och ni har skoj =)