15 juni 2008

PUSS älskling












Hej allihopa! Vakna för lite mer än en timme sen, men förns nu kunde ja komma upp.. Eftersom jag gått å blivit gammal kärring måste ja ju ha hjälp upp ur sängen och robin var lite trött imorse.. Men nu så är vi uppe iaf :)
Josefin kom igår, hon ligger fortfarande och sover som ett litet barn här i soffan.. Kollade på 2 filmer, eller vänta måste rätta mig, jag kollade på 2 filmer och josefin somnade efter inte ens halva i andra filmer.. haha.. trötta människa..
Vi såg Shes the man och coach carter.. Shes the man har jag sett förut, å den e ju riktigt roligt.. Synd bara att jag inte kan skratta, för då hoppar det till i höften på mig.. Så jag fick istället andas jätte högt och snabbt.. Hahaha.. Det såg ganska kul ut.. =P
Coach carter var Sjukt bra.. Verkligen en film jag rekommenderar.. Levde sig in i filmen å vi satt å klappa händerna.. Kom fan en tår där på slutet ;) haha..
Jag e sååååååå sjukt rastlös, vill busa.. haha.. låter som ett barn.. men det e så.. jag vill springa, stojja å allt.. blir väl så.. kul å gå med dessa kryckor i 6 veckor till.. Suck!!!!
Robin fråga om vi skulle ut å gå en sväng medans josefin sover, så vi gör det.. Kommer väl inte vara borta så länge efter som det tar hundra år för mig att klä på mig..
Ni får ha det bra, ut i det fina vädret..
kraam

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ääälskar piercingar & tatueringar :D haha nej jag vet, så jävla sämst, min mamma berättade att serien fanns när hon var yngre! Helt sjukt ju, haha :D