28 februari 2009

Lugn lordag!

Hallo dar!
Sitter just nu hemma hos Richard, han e och jobbar i Sthlm och kommer val inte forns om 5 timmar.. Men ja ska inte hanga lapp, ja har haft jatte trevligt med hans mor istallet.. Vi banka oss framfor tvn och kollade pa melodifestivalen, prata och hade jatte mysigt. Sedan sag vi Legally Blonde och skrattade..

Nu har hon slutit sina bla for hon skulle upp tidigt och jobba imorgon.. Ska nog lagga mig jag med snart, har ju gatt och blivit sjuk igen..

Var ingen rolig natt inatt, fyfan.
Blev att springa in pa toan tva ganger, blev helt yr och kande mig svimmfardig, tur att richards mamma var i narheten sa hon hjalpte mig.. Hon e snall hon! =) Var ju till doktorn igar morse och ja hade en kraftig halsinfektion........!
pa mandag ska jag ga och ta prover, igeeeeen..

ja ska fan borja rakna mina dagar jag e sjuk, de kanns som att jag e mer sjuk an frisk.. det later kul va? eehhh... nog om det!

Maste bara slanga in en bild pa mig och killen som forgyller mina dagar! For varje dag som gar blir mina kanslor bara starkare och starkare for dig. Du e guld! Pusss

btw, ni far helt enkelt acceptera att jag gatt vidare.. De sticker i era ogon, men vet ni, de skiter jag i ;)
Sorry men dom 3 sista bokstaverna finns inte pa tangentbordet, ha ha!

Inga kommentarer: