13 mars 2009

Myskväll med bror å hans dam!


Hallå!
Sitter just nu ute hos bror.. Vi har ätit tacos å dom sitter och kollar nu på lets dance, de skulle ju jag med göra.. Men fastna framför datorn med massa bloggar ja inte läst på evigheter.. Kul å läsa å se vad som händer i deras liv då man inte har så mkt kontakt längre..
Wickan (min brors tjej) och jag hade ett mycket intressant samtalsämne när vi åkte hem till dom.. Fick upp ögonen för vissa saker.. Mina känslor bland annat.. Kändes bra att kunna tala ut om det här med henne då jag inte sagt något om det till någon annan.. Hon är ju lite äldre och har ju gått igenom en hel del så hon om någon lär ju veta..
Menmen..
blir kvar här tills imorgonbitti sen åker jag hem till min otroligt underbara fina kille å väcker honom.. HEHE.. han som jobbat natt stackarn,..
Hans mamma bjöd hem mig imorgonkväll så vi ska kolla på melodifestivalen, ev att richards syster också kommer.. =) mysigt!
nej, nu lär jag gå å vara social med tjockisarna i soffan, inte varje dag man träffar dom. Finns dock en chans att ja kommer slockna i soffan, en tuff vecka med mycket jobb.. Men det e bra det så ja kommer på fötter igen..
Just ja, lär ringa ortopeden.. Min höft krånglar.. Gör så jävla ont!!!!!!!!
Den 9 maj åker vi förövrigt till Kreta wiho!
ha en bra kväll!
puss påle

1 kommentar:

Experience No 1 sa...

du har inget film tips?