21 mars 2009

Vart tog fest prinsessan vägen?

Nu sitter jag här igen, en fredagkväll.. Träffade pappa idag, pratade igenom lite om min ekonomi.. Har ju varit sjuk så mkt, så pengarna har inte räckt så långt denna månad =( Fick mina provsvar också, hade väldigt dåliga värden, någon slags infektion jag har i kroppen bryter ner mitt immunförsvar sa doktorn, så ska ta nya prover nästa vecka. Skönt att man tar tag i det här nu, så jag får veta vad som e för fel på mig. Går ju och oroar mig för typ allt..
Efter att jag träffat honom så skjutsade han mig till mor min. Inte varje dag man träffar henne, inte pappa heller för den delen.. Man blir ju lite tofflig av sig när man skaffar sig en älskling som tar upp all sin tid. Men jag klagar inte, för jag tycker om honom så otroligt mycket!!!
Jag som brukade vara ute jämt, är helt plötsligt inte ute alls? Men jag har tröttnat ganska rejält.
Så jävla skönt att få vakna upp en lördag morgon eller söndag morgon och må som fisken i vattnet. Inte ha huvudvärk eller må som ett arsel..
Richard kom ju hem till mig imorse, halv 7, full som ett as. Usch så dåligt han mådde stackarn, men e huvudet dum får kroppen lida.. He he..
Ja kan ju bli lite utav en retsticka dåva, hur fan står han ut med mig.. haha

Han e och jobbar i sthlm just nu, men kommer och hämtar upp mig runt 4, halv 5, så ska vi åka hem till mig. Tänkte vara vaken tills dess, men det verkar som om mina ögon vill något helt annat..
Jaja..
kanske finns något bra på tv, då kanske ja lyckas hålla mig vaken.
ha de bra!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ha en trevlig tisdag

Experience No 1 sa...

ha en bra påsk och glöm inte läsa mitt glass test

http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/ben-jerrys-glass-test-av-experienceno1.html