23 mars 2009

Whitetrash!


Åhh, våren e påväg, fyfan vad skönt. Och snart e sommaren här, det e sjukt vad jag längtar, hatar kyla! Men det kommer ju suga att ja kommer jobba hela sommaren, kommer ha ca 2 veckor semester, kanske inte ens det. =/ Men måste jobba på så ja kan få ihop pengar till våran resa i november, skulle ju suga om vi inte ens kom iväg. Australien SKA jag iaf till, sen får man se om de räcker oss vidare till Thailand.. Syrran sa att hon kunde hjälpa till att betala, bara jag följde med. Skulle ju kännas dumt, är ingen som åker snålskjuts på andra direkt. Man brukar ju säga, man blir som man umgås, tur att jag inte blev som damen som bodde hos mig, som inte har betalat hyra, vilket jag e sjukt förbannad och rent utav riktigt besviken. Trodde hon var min vän, men ack så fel man hade. Förlåtit henne gång på gång, men nu kan jag med handen på hjärtat säga, att detta var sista gången!

Ska nog träffa elin på Onsdag, och se hennes lilla kille, hoppas verkligen inget kommer ivägen. Var så himla längesen man träffade henne, så det ska bli sjukt kul=)

Sitter och längtar efter Richard nu, han kommer nog om några timmar,då blire Mys om jag inte hunnit somna.. E ganska trött och måste somna tidigt ikväll då ja bara fick 3 timmars sömn inatt,.. och vart tog min och josefins promenad vägen??Vi skulle ut å gå och prata i telefon med varandra i en timme.. Hon sa, ja ska bara sova en timme.. Då kan man lika gärna göra sig klar för kvällen och hoppa i sängen för den där damen lär ju inte vakna igen.. Haha!

Försökte istället göra några övningar här hemma, men de gick ju som de gick med brutet bäckenben. Ni vet när man står på knäna och lyfter upp ett ben i taget så det stramar i rumpan, när jag tog höger ben var de ingen fara, kroppen var helt stilla och rak, men när jag skulle lyfta vänster ben så vred sig hela kroppen åt sidan, och de "klicka" till, var som att de tog stop, kunde inte ens sträcka ut benet helt. undrar om det här ens kommer gå över? ena benet e längre än det andra, det märks när jag går.

Och det gör så jävla ont när jag överanstränger mig.. Tänk om ja aldrig kommer kunna träna riktigt ordentligt igen? Då vet ja fan inte vad ja gör.. Min träningsmaskin ja har här hemma e ju bara att glömma, den gör för ont! FUCK!!!!
nä, här kan ja inte sitta och hävcka.. ska ta mig något att äta sen kolla på tv.
blir till och ringa husläkaren imorgon och fråga hur ja ska gå tillväga med detta, för ja kan verkligen inte leva såhär med höften.
natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni testat att besöka blondinbellas blogg idag? Detta är vad du möts av sidan kan inte visas.... enligt ansvarig för spotlife så jobbar de på felet men vill inte svara om der rörs sig om ett hack eller ett serverfel.

http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/blondinbella-blogg-ar-nere.html

Johan sa...

Varför inte piffa till fönsterna med lite snygga växter? Välkommen in till oss på Blomsterlandet!

Om du anmäler dig till år kundklubb genom att maila till johan.jancke@blomsterlandet.se och ange "STUDENT" i ämnesraden så får du en gratis krukväxt!

Besök gärna vår blogg!
http://blomsterlandet.blogg.se/