25 februari 2010

6 dagar kvar...

















Vilken jävla kväll de blev i lördags.. Å att inte tala om söndagen, ja har aldrig i mitt liv mått så dåligt...

Ja å josefin laga ordning jätte god middag med potatisgratäng, fläskfile, sallad, bea och drack ett riktigt gott rödvid till maten.. När flaskan var slut, vilket inte tog så lång stund, så öste vi på med massa drinkar..

när vi kände oss klara tog vi halv 11 bussen in mot stan och gick å bowla.. 2a gången för mig, å ja sög!!! haha men kul var de.. där drack vi shots å drinkar.. gick sedan till vip där vi drack ännu mera.. var avskedsfest för marcus vilket resultera i att alla man kände var där.. så de var sjukt kul!
och mycket dans blev de ;) ha ha..
väldigt lyckad kväll, dock lite för full.
josefin berättade dagen efter att ja tydligen varit otrevlig mot henne när ja pratade i telefon å sagt jätte bitchigt, ja pratar faktist med en kompis. haha vart fan kom de ifrån, ja har aldrig imitt liv varit otrevlig mot henne... men hon tog inte illa upp som tur var, hon fatta ju att ja var för full bara =P
taxi hem, när ja sedan ska gå in på gången så har dom plogat upp all jävla snö mot ingången.. men kul. där gick ja i mina höga stövlar å hade snön ovanför knäna..

söndagen, jaa.. jag mådde så jävla bajs äckligt jävla skit dåligt rent ut sagt.. å ja blir så jävla kärleksfull å sårbar när ja e bakis, å att inte richard fanns i min närhet gjorde mig så ledsen.. så ja satt å grät för mig själv, som ett barn.. =P

josefin kom sen så vi åkte å käka på max å såg nån film å sånt.

den här veckan har ja varit sjuk, magsjuka, feber, yrat, ja allt. men idag mår ja bättre så imorgon blire jobb.

nu är de bara 6 dagar kvar, sen flyger jag iväg :D wiihoo...
försökte packa ner allt igår, vilket inte gick.. får inte ens igen väskan å ja som inte ens tagit med mig mkt :S haha

nej, nu ska ja fortsätta..

ha de bra!

Inga kommentarer: