04 februari 2010

jajaaaa

hallåjaa... fick order av min pojkvän att uppdatera mera.. vad ska jag skriva om? de händer ju inget om dagarna, man bara jobbar å jobbar å jobbar...
fick sms av honom för några timmar sedan att han flyttat in i nya lägenheten vi ska bo i.. vi kommer att bo med 2 andra killar, hoho ;)
längtar verkligen tills ja ska åka, nu är de inte många dagar kvar.....

har hundraelva saker jag måste hinna göra innan jag åker.. om bara dygnet kunde vara några timmar till..
såg mitt schema att ja var ledig på måndag, DÅ ska ja se till å fixa massa..
på söndag, ska kickan å jag ha söndagsmys.. å planera lite..

hoppas de duger richie, nu e jag faktist trött å ska lägga mig.

ha de bra, ska försöka fixa så ja kan blogga från mobilen..

förövrigt, skottade på våran balkong häromdagen, måste sett förjävla kul ut. de var MINST 1 meter snö, en tjej kom förbi å skratta å fråga om de gick bra.. hahahaha.. där stod ja med en sopkvast och sparka ner snön... om ja bara fått sett de med egna ögon.. hahahha jag dör!

2 kommentarer:

Veronique sa...

Var med och tävla om spotify invites på min blogg! :)

emmeli sa...

Hej! Allt bra? Missa inte min tävling, den avslutas imorgon!! :)