14 juli 2008

on my way



Hej! Längesen nu..
Har inte riktigt haft tid och ork.. Varit så trött dom senaste dagarna..
Hur som helst, skriver ett inlägg nu lite snabbt, jag å robin ska snart iväg.. Min faster,hennes kille å deras barn kommer snart å hämtar oss så ska vi ut till dom å äta god mat, å sen sova där..kommer bli jätte trevligt!


Var ju hos Josefin i några dagar, skit skoj.. Längtar efter henne nu.. Men tänkte komma upp snart igen.. Ska även då tatuera mig.. En fågel på underarmen, kommer bli as fint!

Rosen på ryggen ska jag nog vänta med, sommaren e ju fortfarande kvar, å man vill väl sola någon dag.. Inte för att ja kunnat nån gång på hela sommaren förutom EN dag hemma hos josse.. Har ju inte kunnat legat ner och gått å så, pga höften.. Men nu är jag iaf på bättringsvägen å e jätte glad för det. Så fan, nu ska jag ha lite färg så man slipper gå runt som ett vandrande lik.. Haha


Hälsade ju på hemma hos pappa å så.. Dom har fått det riktigt fint nu måste jag säga.. Jätte kul att äntligen få träffa saga.. Hon e så söt.. Hiihi..


Dom bjöd på mat, vi åkte å hälsa på mixette min förra häst, åkte ner till odlingen där josefin jobbade å lite sånt..

Måste hälsa på dom nästa gång jag kommer =)


Var ju hos kiropraktorn/naprapaten.. Han knäckte fan varenda ben å kota i min kropp.. Har aldrig varit så avslappnad i min kropp förut.. Har haft som en spänning precis vid halsen å neråt, å den e borta.. wiiihooo.. Men kändes fan som att han skulle bryta nacken av mig ibland, men han sa att det behövdes lite mera kraft då, så ja kunde känna mig lugn.. haha..


Efter olyckan så blev hela kroppen sne tydligen, så mitt ben e längre än de andra.. Ja har märkt de när ja gått, eftersom ja vinglat som en pingu.. Men tänkte att kroppen säger själv emot hurmkt jag kan belasta på benet, då var de alltså att ja var sne.. Så ska tillbaka en gång till så ska jag vara bra sen.. Synd bara att det får man betala för egna pengar..menmen, ja vill bli bra nu, så det e värt de..

Fick något jag skulle äta också i 6 veckor, sen skulle låta bli pasta, mjölk, bröd osv.. Helst socker med..
Tänkte direkt, men det e säkert lätt.. efter 2 dagar fick ja socker suget, ja klarar fan inte av.. Ja e beroende av cola :( buuhuu..
Hur som helst, så skulle ja låta bli de, så jag slipper ha ont i magen och få ballongmage.. Det e ju värt å testa iaf..
Nej nu måste jag rusa, skriver mera sen..
Ha det bra..

3 kommentarer:

Claudia sa...

Titta gärna in på min nya blogg!

Millo sa...

jag har utmanat dig, titta på min blogg

Anonym sa...

jag har utmanat dig, titta på min blogg =)