25 juli 2008

Jag tar en paus!


Hej! Förlåt mig för as dålig uppdatering.. Men det har hänt lite saker som inte har varit allt för roliga.. Så bloggadet blev helt enkelt inte av.. Har knappt funnits något att skriva om..
Har bara varit i Avesta hela tiden, träffat vänner mm.
Som dom flesta redan vet, jag å Robin har för några dagar sedan gått skilda vägar. Ingen aning om jag tog rätt beslut? E ganska kluven.. Men som det känns nu, var det de rätta. Känns som att jag kanske behöver ha lite tid för mig själv. Ja menar, e det meningen att de ska vara vi, kommer vi hitta tillbaka till varandra!
Älskar ju honom fortfarande å saknar han varenda minut. Men det funkade helt enkelt inte =(
Är ute hos brorsan nu för att försöka komma på bättre tankar å bort från stan. Gillar landet, det e så avslappnande! Funderar på att slå av mobilen å stanna här i ett par dagar... Men vi får se..
Nu ska jag hjälpa till med maten, vi ska grilla kött å massa annat gott!
Ja återkommer någon dag när ja känner mig bättre, hoppas ni förstår!
Ha det bra!

Inga kommentarer: