10 augusti 2008

Im back on track!

Hej allihopa!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga igen.. Har saknat det..
Men som sagt, har inte riktigt haft den där lusten pga vissa saker som hänt å så. Men det tror jag att ni förstår.

Hur som helst, jag bor fortfarande var i lägenheten med Robin, men ska flytta ut inom kort.
Vi kommer kunna vara vänner, eller det hoppas jag på. Som det verkar när han kommer hem om dagarna, kan vi sitta å skratta tillsammans å sånt =) Och det e ju ett bra tecken.. Men visst kommer det bli jobbigt att skiljas från varandra, men det är för både hans och mitt bästa så vi kan gå vidare..

Har varit rätt mycket i Avesta som ni kanske vet.. Solat, badat, träffat vänner, festat mm.. Har varit riktigt skoj.. Har haft så kul att jag glömt bort andra viktiga saker som behövs göras, som att fylla i hundraelva papper om min skada osv. SUCK!

Imorgon bär det av mot Avesta igen.. Minna följer ev med,hon ska tatuera sig hos Niklas.. Jag kommer ev göra det jag med, om ja inte gör det senare i veckan..

Men nu till det bästa.. Ni som följt bloggen kanske vet att ja klagade rätt mycket över min vikt och att jag vill träna osv. Jag skulle ju skriva i bloggen vad ja gjorde, men jag var rätt slarvig.
Men här kommer en bild iaf.

Den kan nästan tala för sig själv, eller vad säger ni? Hahahaha.. jag dööör.. Jag passar då verkligen inte att vara tjock!!!!




Kortet till vänster är från i vintras då jag pendla mellan 57-59 kg, till å med 60kg någon gång.
Kortet till höger är ganska nyligen taget, där väger jag ca 47-48 kg.
Men nu, idag, väger jag ca 45 kg.

Jag säger såhär, jag lyckades ;) Fyfan vad jag e bra.. Hahaha..
Sug på den du!!!!

Vill ni veta hemligheten med detta? ;) Haha

Det blev ett, inte så jätte långt inlägg, men alltid något..
Nu måste jag fortsätta att vika tvätten, annars blir det aldrig gjort.

Ha det bra allihopa!
Kram

Inga kommentarer: