15 augusti 2008

Påväg hem igen.


Sitter just nu på tåget.. Har nog aldrig haft såhär mycket hemlängtan nångång.
Har varit en mycket seg och tråkig vecka, bara regnat och varit dåligt väder varje dag. Humöret blir ju inte direkt på topp då. Jag vill ha sol, värme. Som på bilden ovan, tagen när jag var hos Mickis. Fyfan vad skönt de var, och så bada vi pool med.:-)

Nu när jag kommer hem måste jag fortsätta packa. Kanske dags att få tummen ur arslet någongång, haha.

Utgång ikväll kanske, ska bli kul. Var längesen jag var ut och härjade.. Var ut med elin och minna förra helgen, de kändes inte alls som förut:-(

Nu börjar jag få dåligmottagning så lika bra att publicera inlägget nu. Ha de så bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nej jag tycker inte att det gjorde ont alls, fast jag har nog ganska hög smärt-tröskel. :P många jag känner som har gjort de tyckte de va de värsta av alla piercingar. :P

Anonym sa...

tack så mycket, måste vänja mig vid det bara :P

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara fråga hur hög eran hyra är. Ingår varmvattnet? Vilka hyr ni igenom? Uppsalahem? Tacksam för svar :):)

MissKenving sa...

Hej! Hyran ligger på 5800 ungefär, vatten ingår och det är din bostad vi hyr av.

Anonym sa...

yes det ska jag göra:)