28 augusti 2008

bättre sent än aldrig












Hallå där!
Äntligen fick jag tummen ur arslet och tog mig till people för en gångs skull. Har inte varit där någongång, å dom öppnade för snart ett år sedan.. =P
Helt dött med folk, men med lite alkohol i kroppen blev allt genast mycket roligare.
Fick kanske lite för mycket av det goda, men hemåt tog jag mig iaf, men däcka sedan på soffan, med alla kläder på.. Haha.. Så det kan gå!
Men en rolig kväll vare faktist.

Imorgon blire utgång igen, josefin kommer ju till stan.. Fick någon inbjudan av Patric så vi går väl till people först, suger de där, drar vi vidare mot Bj skulle jag tippa på..
På lördagen ska vi ut till brorsan å wickan som har inflyttningsfest och även fira brorsan som fyllde 30 år för inte så länge sen.. Ska bli jätte trevligt =)
Nä, nu ska jag lägga mig å mysa framför tvn sen knoppa.
Godnatt gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förstår de, de är så himla härligt.

Anonym sa...

Ni verkar ha haft kul ;)