25 augusti 2008

Jag vill börja om!















hej på er!
Hoppas allt e bra..
jag mår bra, ont i höften bara.. mer än vanligt nu.. Börjar jobba nästa vecka, men de blir till å ta det jäävligt lungt i början.. Ska bli skönt endå, börjar bli lite less på att bara driva runt..

Finns mycket saker som snurrar runt i skallen på mig, helst skulle jag bara vilja börja om från början.. Att kunna "blocka" folk från hjärnan och sitt liv skulle inte vara helt fel det heller..

Jag känner bara att jag måste få skriva av mig det här.
Det finns en person, som kan få mitt hjärta att gå i tusen bitar.. Det händer lite väl ofta, men jag vet inte vad ja ska göra? Eller jo det vet jag, men jag kan bara inte.. Varför ska de vara så svårt?
Jag hade ett liv, ett sånt jävla bra liv och lycklig med killen jag älskade så högt. Och en dag, så sprack de för den här personen kom in i mitt liv igen.. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden.. Har sårat alldeles för många, och det e jag jätte ledsen för!

Alla gör vi misstag.. Och inser sedan när man förlorat något, vad det egentligen betydde för en!
En resa långt borta, skulle sitta så jäkla fint nu!
Nej nog om detta...

Pierca läppen igår, själv.. haha.. Pappa fråga imorse: Gillar du att plåga dig själv, eftersom du tatuerar å piercar dig?
Jag antar väl bara att jag har hög smärttröskel, ibland iaf =)

E hos pappa, sussi å saga nu.. trevligt.. Ikväll blire hem till Jos ;)
Kommer väl tillbaka till uppsala innan fredag iaf, för på lördag har ju brorsan sin 30års/inflyttningsfest.
Och på fredagen ska jos å jag ut å härja!!!

Nej hörni.. hare så bra.. så får vi väl se när jag skriver nästan gång..
kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt blir bra Cajsa! Har läst din blogg, tråkigt för dig med allt som hänt.

Hoppas på att träffa dig snart nångång, saknar dig!

Puss Alexandra

MissKenving sa...

Vem Alexandra? =)