29 augusti 2008

bulle i ugnen

















Dead by april - falling behind

Är lite utav en skriklåt å endå kan ja sitta å gråta till den.. Ja har absolut ingeeeeen aning om varför.. Ja älskar verkligen låten.. Den träffar mig rakt i hjärtat, men endå har den ingen betydelse till något annat.. Skumt.. Haha... Den får mig att bli lugn å avslappnad iaf, konstigt nog, eftersom det e lite utav en skriklåt som sagt..

JAja.....

Har precis ätit lasagne, beställde från slavsta pizzeria, sjukt gott.. Å med extra pepperoni.. Mummma.. Nu har magen svullnat upp så mkt att det ser ut som att jag e gravid..Haha.. Ja hoppas den sjunker ner tills ikväll iaf, kul å gå runt å se ut som att man har en bulle i ugnen fast man i självaverket bara käkat mat.. Hahah


Josefin kommer vid 10, halv 11 ikväll.. Så vi drar väl ut vid halv 1 skulle jag tro.. fler timmar på krogen behövs inte, tycker jag då.. Å sen detta evigt jobbiga problemet med klädval.. Man kan ju inte ha klänning om det e kallt(???) Det ser ju bara dumt ut.. haha öh.... Men ikväll skiter vi fan i det.. Ja har endå inga rena brallor.. Skulle verkligen behöva ta mig ut på en shoppingttur..

på onsdag kl 1 har ja beställt tid för en grejj, tänker inte säga vad, ni får se sen.. Elin ska med, så hon ska filma..ahhaha.. =P

tog föresten ur piercingen i läppen som ja tog själv.. tänkte att ja tar hos en riktig istället som kan de där lite bättre..

nu måste ja vila,fan va trött ja blev..
bjuder på en bild på mig själv också, fan va generöst ;)
hare brajj..

2 kommentarer:

Anonym sa...

visst är den fin :)
Det är lugnt sötnos! :D

Anonym sa...

cajsa hur blev det nu med uppdateringen ;)