09 juli 2008

Bye Uppsala

















Hej! Ja imorgon bitti bär det av till Avesta med pappa.. Har tid hos kiropraktorn kl 4, sen hem till Josefin =) Har saknat henne..
Sover över en natt,eller två.. Har inte riktigt bestämt mig än.. Men måste iaf hinna hem till fredag morgon, för Robin ska hjälpa min bror och hans tjej å flytta.. Å jag måste ju självklart vara med, å stå å kolla på.. Hehe.
Vid sånna här tillfällen e jag glad att ja e handikappad, *skrattar elakt*


Vet inte riktigt vad kiropraktorn skulle göra, mer än å få igång blodflödet i benet(?) öh.. Jadu, det visar sig.. Hoppas det e värt pengarna..

Ringde försäkringskassan idag för å kolla satt alla papper å uppgifter stämde, men dom hade inte fått något. FAN vad lack jag blev.. Men nu är det iaf löst, hoppas jag.. Tänker ringa imorgon å dubbelkolla.. Sen skulle ja fylla i någon blankett för ansökan om ja å robin kan komma iväg någonstans.. Hoppas hoppas hoppas!!!!

I 2 dagar har ja å älskling suttit bänkade framför tvn och kört film maraton.. Det har varit ap dåligt väder, å ingen av oss har varit på humöret för att göra något.. Eller jo, igår spenderade vi våran dag på Gränby centrum, HA HA.. Där av alla ställen.. Men vi gick i affärer, handlade lite linnen å annat, sen käka vi på resturangen som finns en trappa upp. Sjukt gott! =)


Och nu sitter jag här med färg i håret, ett tappert försök till å få bort dom där jävla gula tonerna.. JA VET, det är inte bra, det sliter på håret å kommer förmodligen börja tappa det snart.. Men blir det bra den här gången, ska ja vara lite lugn med å färga framöver.. Whatever om jag har utväxt, jag passar iaf inte som helblond, då ser ja ut som en albino.. Och hur snyggt e det??!!!


Nej, dags att skölja ur..
Måste packa också.. Suck.. ja som aldrig kan bestämma mig för vad ja ska ha med mig..
Ha det bra!

1 kommentar:

Millo sa...

pröva silverschampo som du kan köpa på fisersalong, runt 100kr. tar bort de gulatonerna jätte bra =)