24 mars 2010

bighead









Va schnygga vi e ;P


Idag kom Richards brors tjej å son hit.. Jätte kul.. De har varit lite ensamt när alla jobbar om dagarna..
Förvisso har jag varit lite med Jhonys tjej Marina, tur att hon har funnits här annars hade ja väl gått å hängt mig.

Så jag å Angel har varit å storhandlat idag. Hittade bra många snygga underkläder utanför köpcentret, men hade inga pengar på mig så ska köpa massor på marknaden på fredag istället.. =)

Var längesen jag lekte med barn, hade glömt att de verkligen drar musten ur än.. Blev helt slut efter att jag lekt med Richards brors barn, så gick å la mig å halvsov tills richbitch drygunge kom å skulle mysa i mitt ansikte! :P haha

Jo men alltså va roligt, nu flagnar ja i ansiktet också.. Är ju sen jag brände mig..
Ska nog ta en bodyscrub i veckan.. känns som att de behövs!

Inga kommentarer: