13 mars 2010

keep on walking

Min huvudvärk har fortfarande inte släppt.. buhuu =(
Klockan är efter 2 och borde egentligen sova, men baby skulle köpa med sig mat hem, å han kommer väl om nån timme..

Nu är det bara två dagar kvar sen har ja min nya dator i min ägo.. wiho!
Då kommer ja blogga för fulla muggar.

undrar vad vi ska hitta på imorgon då?

Vi pratade idag om att ja kanske måste börja köra egen moppe, men de vill ja inte. ja får panik i trafiken.. ja kan köra, men dom som känner mig vet att ja kan vara lite klumpig som att kanske köra ner i diken, dra i handbromsen på rullgrus så man flyger hundraelva meter osv....

nejdu tack, de duger bra med min privata chaufför Richard Schlytern! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.