11 mars 2010

breakfast in the sun


Godmorgon goooooooodmorgon!

Kors i taket, jag vaknade fan utav klockan och var dessutom pigg. Helt otroligt.. Kanske var för att jag bestämt mig för att göra frukost på sängen till min älskling?
Han blev jätte glad, men nu sover han igen.. Haha
Kom hem 4 inatt, ja, då satt ja fortfarande vaken å så hade han köpt hem mat till mig. Godaste kycklingrullen ja nånsin ätit.

Iaf, snart ska vi göra oss iordning å åka till Jomtien beach. Skit fint väder ute!

Måste verkligen få lite sol på oss..
Blir nog där hela dagen. Ska fråga om ja inte kan få koppla bloggen till Richards mobil, så kan ja ju bara slänga in ett inlägg då å då tex, när vi ligger på stranden, dricker en kall god Singha, äter lite exotiska frukter, badar i det ljusblåa vattnet,.. jaa livet är allt bra nu! ;)

Haha det tar hårt va? Kan inte vara kul att vara kvar i kalla Sverige.. brrrr..

 
Hit ska vi åka






















Bild lånad från google.

Inga kommentarer: