25 mars 2010

thaimassage

Kom precis hem.. Ja å angel gick på thaimassage..
Egentligen har ja inte alls tålamod för att ligga där i en timme och har någon som står å klämmer på mig, men de gick rätt bra.. dock fick ja ont i höften eftersom skadan inte verkar vara "helt" läkt ännu..

ja hade en thaikille som masserade mig å blev lite nervös när ja såg vad thaitjejen gjorde med angel.. hon började bolla med tuttarna, då drog ja snabbt upp händerna över tuttarna... haha..

fan va vi skratta :P
Men rumpan fick ja masserad iaf ;) höhö

imorgon ska vi på marknad, ska köpa maaaaassor!!

btw, ja bara inte flagnar, utan jag FLAGNAR! hela min hud är helt kokad, friterad, ja allt.. usch äckligt fy å blä.

köpte även med mig olja hem, ska massera min lilla baby.. han har ju tjatat så många gånger, så nu ska ja göra de.. han vet inget än, men han kommer bli glad när han kommer hem :)

går inte att lägga upp bilder... suuuuug =(

Inga kommentarer: