13 juni 2008

Änglavakt och äntligen hemma igen!

Kom alldeles precis hem igen.. Känns jätte skönt, men e rädd att ja inte kommer klara mig själv än.Har ju robin som kan hjälpa mig, men ont har ja så det räcker å blir över..
Fick med mig kryckor iaf, å jag kämpar på.. Jag måste bli bra fort nu.. Tänker inte acceptera att min sommarblir förstörd pga en gubbe inte ser vart han kör =(
¨Så många frågor jag skulle vilja ställa till honom, å han har inte ens hört av sig..
Jag menar, jag förstår han har säkert jätte ångest å så. Men hade de varit jag som var i hans situation skulle jag iaf kolla satt allt var ok. Vad som helst hade kunnat hända.
Jag hade riktig änglavakt å det e jag jätte glad över.
Har som sagtinte riktigt förstått än vad som har hänt.. Men det kommer väl i tårar om nån/några dagar..
Elin å minna var förbi idag, jätte kul å träffa dom. Fick blommor också =)
Pappa, saga å sussi kom ju igår. Kändes jätte konstigt att träffa dom.. Mendet var kul.
Ja som ni ser på bilden så gör det ju väldigt ont.. fyfan.. Kännetr mig mer å mer omtumlad efter varje dagsom går.. Men vi håller tummarna för att jag ska slippa vara sjukskriven i 6 veckor, MINST =(
Ska försöka ta mig in till duschen nu, känns somatt jag inte har duschat på ett ex antal veckor..
Men ni får ha det så bra.
Kram

Inga kommentarer: