21 juni 2008

Nej, inte igen!


Det e fan inte sant, nu är jag tillbaka På sjukhuset igen då. Fick åka in till akuten igår kväll pga magsmärtor så det heter duga. Blev kvar här inatt och har tagit en del prover, värdena var lite lägre idag.. Dom tror att jag kanske blöder i magsäcken pga tabletterna jag äter, så dom kommer bytas ut. Fick även en tid för att röntga mitt knäe som ser ut som en tennis boll.. Grattis Cajsa, vilken bra midsommar.. Hoppas ni har de bättre än mig.. Känns som att jag lika gärna kan börja flytta in här.. Suck.. Ska vara lite med robin nu, blir kvar en natt till..:-(

1 kommentar:

Anonym sa...

men lilla gumman:( skickar kommentar ist för att ringa för kl e så mkt nu... stackars!!! kan du inte få må bra snart? hoppas du får åka hem imorn o att de ger sig snart! puss på dig