14 juni 2008

Jag kan inte riktigt förstå?!

Hej på er! Vilket jävla skit väder vi har idag.. Robin som hade bestämt att vi skulle ut å gå lite.. Försöka iaf.Jag gör framsteg hela tiden å jag e jätte glad för det.
Men efter varje gång jag går, börjar jag sakta förstå vad det e som verkligen hänt med mig.. Snart ligger väl ja i sängen å bölar som ett litet barn..
Jag e så jävla rädd inombords, kanske inte verkar som det eftersom jag är glad, å skrattar lite smått å så.. Men vet ju att humöret kan påverka andra, å jag försöker istället låtsas somom inget har hänt.

Har iaf slutat tagit dom ena tabletterna.. Jag spydde upp domigår, så nejtack! Då tar jag hellre dom andra som ja bara får ta 3 gånger om dagen.. Känner hellre lite smärta så jag vänjer mig vid det..

Robin fråga: Varför lägger du ner så mkt tid på andras problem?
Men jag känner att jag hellre hjälper andra än att tänka på hur ont jag har.. Det hjälper faktist.. VIsst det går åt mycket energi, men jag sitter ju, och ligger bara.. Går ibland till å från toan å några varv runt köket och vardagsrummet för att inte bli stel..
Men jag hjälper hellre andra, faktist!!!

Det finns en sak jag verkligen inte kan sluta tänka på.. Å det e att hade ja gått ett litet steg framåt, vad hade hänt då? Det kanske hade varit min sista dag i livet.. Ja sånna tankar snurrar runt i skallen påmig.. Det e hemskt.. Å igår blev jag rädd för jag såg bilen köra på mig om och om igen så fort jag blunda.. =(

Vet inte vad ja ska göra.. Mer än att bara kämpa på..
Men jag e jätte glad att jag klara mig relativt bra.. Det hade som sagt kunnat vara värre..

Känns skönt att kunna skriva av sig lite.. Då jag väljer att inte prata om vad som hänt i telefon å så.. Kanske inte är så kul att läsa, men bara bra om jag antecknar lite.. eftersom jag själv har dåligt närminne å glömmer oftast bort, så kan ja gå tillbaka å kolla..

Föresten, blåmärket på höften e verkligen gult å blått.. Passar ju bra idag då det e match mellan spaninen å sverige.. Haha :P

Ska fortsätta kolla på du är vad du äter nu..
Sen kommer josefin ikväll, det ska bli mysigt! =)

Ha det bra

Inga kommentarer: