12 juni 2008

Vilken jävla smärta.


Kl e snart 1, är fortfarande i chocktillstånd, kan knappt tro att de här är sant. Att jag ligger med en bruten höft och kan inte röra mig. De e en sån jävla smärta, går inte att beskriva. Dom pumpar i mig morfin men inget hjälper.:-(
Min hjärna tänker för fullt, det kunde gått mycket värre, men jag hade verkligen änglavakt. Så ledsen och så rädd, vill bara spola tillbaka tiden. Fan halva sommaren e förstörd nu.:-( och vet inte hur länge jag kommer bli sjukskriven heller.

Fan fan fan, säger jag bara. Ska försöka upp och gå imorgon iaf, måste de annars kommer de aldrig läka. Men som nu, ja kan inte ens sätta mig upp. E helt svullen på ena sidan, de ser läskigt ut.
Men men, måste försöka sova lite nu.
Slänger kanske In ett inlägg imorgon och kan berätta då hur allt gick till, känner att jag inte orkar de just nu, men skönt att skriva av sig lite.
Ha det bra, och se fan upp i trafiken. Finns många idioter där ute. Kram på er

Inga kommentarer: