16 juni 2008

Coone gör framsteg!

Hej där!! Vakna inte för så längesen.. Imorse var man riktigt trött,det har nog med att det e så dåligt väder ute.. blev chockad när jag ser vern ligga kvar i sängen, "ska inte han jobba?????" Men då hade stackarn gått å blivit sjuk.. Så nu slipper jag vara själv hemma, hihi..


Ännu ett framsteg, jag kommer upp ur sängen, alldeles själv =))))) Plus att jag kommer upp själv från stolar å så..*glad*
Kunde till å med ta ett steg utan mina kryckor (fast det gjorde skit ont, men endå) =P
Pressar mig själv till max, för de e så jääääävla tråkigt att inte kunna göra nånting..


Robin å jag var ju ute å gick 1 timme igår *stolt*
Blev inte så jätte lång vända, för det går ju ganska segt när jag tar mig fram, men e nöjd endå..
Efter att jos vaknat så tog vi en vända med bilen till årstahallen å handla lite gott å äta.. Å så åkte vi förbi platsen där det hände.. Usch.. det var inge kul..
E skit skrajj när ja åker bil, å speciellt när vi kommer till ett övergångsställe.. Men det sitter väl i hjärnan..
E rädd för vad som kommer hända med mig.. Jag mår skit dåligt av att se bilen köra på mig om och om igen så fort jag blundar när jag ska sova.. Kommer det alltid att vara så? Eller finns det något man kan göra åt det??? :S

Nej usch vill inte ens tänka på det här, men svårt att låta bli..
Ska försöka ta något att äta nu..

Ha det bra iallafall! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

usch hemskt det där! vet precis hur du känner, vart påkörd när jag gick över vägen för 2-3 år sen? kommer inte ihåg. Men det vart ju inte lika allvarligt för mig som för dig, jag kunde ju resa mig upp precis efteråt.
Men som du säger så vart det skitläskigt att åka bil och för att inte tala om att gå över vägen, värst precis som för dig var på övergångsställen. Eftersom ja också vart påkörd när jag gick över ett sådant.
Det tog ett tag innan rädslan försvann och jag kollar mig alltid nogrannt innan jag går över. Men det blir bättre det lovar jag. :)
Krya på dig :)