03 juni 2008

Nu blev jag glad!!!! =)

Jobbat halv dag idag, sköönt.. men tanke på att denna värmen tar kol på mig.. ja vet man ska inte klaga.. =P
hur som helst, förlåt för den dåliga uppdateringen,men det e fortfarande inte så bra..
men snart är allt löst så hoppas påa tt man mår litebättre då iaf.
kommer nog bli en del chockerande ansikten, men finns tyvärr inget att göra åt saken nu =(

Något som fick mig på jätte bra humör nu var att mamma ringde och berätta att mina klänningar hade kommit.. WOOOHOO.. fyfan jag gick nyss runt på stan i dag med mamma å visste inte alls vad ja skulle ha på mig om inte klännigarna hade hinna komma tills imorgon.. så Ska hoppa in i duschen lite snabbt, sminka mig å sånt där trams sen bajka iväg med cykeln till årsta hallen..

ska sedan vidare till min faster, hennes kille å min lilla kusin elin.. ska ha en liten överraskningsfest för honom för han fyller ju 40 snart.. Skoj! =)

Avesta imorgon, måste fixa mitt hår också.. Tur att gittan kunde hjälpa mig med det.. Hon är snäll hon! =)

Nu måste jag öka.ha det bra

Inga kommentarer: