06 november 2009

ändrade planer..

sa ju det...
istället för att vi ska gå på bio å sånt ikväll, ska vi äta middag och titta på idol hemma hos richards mor. det ser jag framemot, hon lagar alltid så sjukt god mat. mums!

blir inte avesta imorgon heller, rich e fortfarande inte bra, han har ju haft/har halsfluss.. vore dumt och smitta ner pappa och resten av familjen. som tur är har jag inte dragit på mig något.. hade lite feber igår, men la mig strax innan 8 så fick mycket sömn, endå var man helt död imorse, =P

en kompis har ju gått å fått svininfluensan, hoppas du kryar på dig fort!

skriver mera sen, nu ska ja gå å hoppa på richard!! hihi
har saknat honom hela veckan, fast vi ses varje dag. men han håller ju på med de förbannade körkortet så jag får ju knappt någon tid över ju :(
okej nu överdrev jag, men han ska bara veta hur mkt tid han kommer få lägga ner på mig när han är klar med det, och klarar han inte körkortet, ja då jävlar!

hoppa på älskling var det..
puss

du gör mig lycklig!

Inga kommentarer: