20 november 2009

sugen på utgång

nyss kommit hem från träningen.. försöker träna 3 gånger i veckan, det e najs =)

sitter å lyssnar på david guetta med memories, blir så jävla sugen på att gå ut.. e ju nästan aldrig ute längre.. de känns inte riktigt som samma grejj som förut.. uppsalas uteliv e inte så jävla bra alltså =P haha...

vi får väl se vart kvällen tar oss.. ska iaf äta ute med min kärlek.

imorgon åker vi ut till min bror på landet och sover kvar.. det e skönt å komma ut på landet tycker jag! frisk luft!!!

beställt löshår idag, får de någon gång nästa vecka.. ååååh ja längtar!

zoe å jag var in på arbetsförmedlingen idag också, ska kolla på lite jobb i norge, så jävla sugen på att bara dra härifrån..
men måste vänta med de litegrann, får ju besked i början på december hur de blir för mig å richard... ja hoppas verkligen de blir av, men man vet ju inte!
säger inget nu, ni får veta sen! =P

nej nu kallar duschen på mig..
ha en bra kväll..

Inga kommentarer: