21 november 2009

paranormal activity

gokväll..

igår så åt ja å älskling middag på salt.. hur gott som helst å så himla mysigt..
efter de gick vi på bio å såg paranormal activity.. ja höll händerna för ögonen och missa typ hela filmen.. nejdå, bara slutet.. höll fan på å pissa ner mig när alla skrek ju.. fast de gjorde ju jag med, när hon blev sliten i benet.. fyfan vilken cpfilm, ja mådde inte bra efteråt iaf..
richard ska få faaan för att han släpa med mig på den filmen.. =(

sen tog vi bussen hem, hoppade av i starbo och gick resten hem för ja mådde så dåligt.. haha.. =P

när vi kom hem la ja mig på en gång å sov.. vakna upp idag kvart över elva av att det e sjuuuuukt fint väder. SOL, äntligeeeeen.. woho.
så grått å trist de varit den här veckan, man var ju helt slut... så de kändes skönt med klarblå himmel å sol.

vi gjorde oss iordning och åkte ut till min bror.
nu sitter vi här, har ätit middag och spelar fifa 10.
ja, till å med ja gör de, fast dom gör de mest.. =P

hoppas vi ska se film snart, börjar bli långtråkigt å sitta framför datorn.. =(

ha en bra kväll.

Inga kommentarer: