22 november 2009

paradise hotel

Titta vilka fina tofflor jag hittade.. ni kan aldrig gissa vart jag köpt dom.. HAHAHAHAHA. ica maxi..

ja gick in för å handla snus, å lite gott igår innan vi skulle åka ut till brorsan så går ja förbi och ser dom å kände att ja var tvungen att gå tillbaka..
så kommer de fram en kille med sin son å frågar om ja kan testa ett par för dom ska köpa till mamma sin.. självklart gör jag de, å tror du dom var sköna eller.. ja var ju bara tvungen att köpa dom då.. 99 kr bara.. men visst var dom fina? hehe =P

iallafall så var de jätte trevlig hos brorsan. hans tjej var inte där då, hon var på tjejfest å kom senare på natten.. ja somnade halv tolv, helt död i soffan.. richard hjälpte mig ta av mig kläderna å bädda ner mig.. så vakna vi imorse pigga å krya runt 9 tiden..

åt frukost, brorsan å richard spelade fifa å jag å wickan satt å kolla på kryssningsjobb, skulle ju vara grymt kul..men vet inte om ja klarar av att åka bort ifrån richard i 4 månader..
vill så gärna bort härifrån, jävla kalla sverige.. neee ja vill ha sol!

lär fixa lite tills imorgon, sen är de ju paradise hotel på tv. de kan vi ju inte missa.. så jävla pinsamma människor de finns alltså.. tur att dom kan roa oss på sånna här sega söndagar..

hare bra!

1 kommentar:

eLi sa...

hej, kolla in mina 5 snabba skönhetstips!