12 november 2009

träningsvärk

hallo!
nu sitter jag här igen... kom hem för en stund sen, slutade tidigt idag.. skönt det.. den här veckan har inte varit lika jobbig.. men endå är jag trött och har träningsvärk sen igår..
tränar ju, eller går hos en sjukgymnast så att min höft kan bli bra någon gång.. de känns bättre, men de e fortfarande mkt kvar att göra.. har tränat två gånger i veckan nu i några månader, och ska börja med tre.. det sköna är att det är som ett vanligt träningspass, alltså styrketräning med personligtränare och det e gratis. ;) eller de e gratis för ja har ju fyllt i de här kortet varje gång ja varit till doktorn och kom upp till 900 ganska snabbt. så det e najs!
jag får inte ta i för mkt eftersom jag kan skada mig.. men igår, tog ja i lite lite mera, och de var första gången ja svettades, på flera månader.. ja blev så trött att ja somna när ja kom hem å sov i 2 timmar..
hade inte hört när richard ringde eller nånting, så ja måste ha varit helt slut..

jaja gud så intressant..

har dammsugit och röjt undan lite, glad ja blev när ja kom hem så hade älsklingen bäddat och sånt, skönt, då slipper jag göra allt..
tänkte börja fixa med garderoberna nu, städskrubben är ju större än ena garderoben så tänkte byta plats så kanske man får plats med alla kläder och skoooor..

sen laga mat tills richard kommer.. blir hemmagjorda hammburgare idag, mums vad gott!

senare blire mycket efterlängtad mys!!!

imorgon ska ja äta middag med mamma på salt, trevligt.. undrar vad som händer i helgen då?

just ja, beställde hår från tradera igår för bara 200 kr.. såg ganska schysst ut, de lär ju visa sig.. kommer imorgon visar då ;)

Inga kommentarer: