08 november 2009

tjockis!


alltsåå.. ja å richard kan ha den tjockaste katten.. nejdå, men när hon kom till oss, var hon jätte smal, och vi eller jag, känner mig så elak om hon går runt och jamar och inte har någon mat, så då är det väl klart jag ger henne lite.. och nu har hon gått å blivit väldigt rund om magen.. så jävla söt!

hon e så rolig för hon är som en hund.. hon älskar att springa å jaga dom här plastgrejjerna som sitter typ runt ett brödpaket, hon e helt galen i dom. hon springer å hämtar när man kastar och kommer tillbaka och ger den i handen så ska man kasta igen.. ja ni fattar...... =P

sen när jag lägger mig i richards famn eller han i min, ja självklart ska hon vara med då. hon blir liksom lite svartsjuk om richard smeker mig på ryggen eller i håret eller så, ha ha!

sen är det massa mera, men de lär ju ta hela dagen om ja ska sitta å skriva ner de...
hon är helt otrolig iaf..


kom hem iaf för några timmar sedan, var en sväng på stan, hälsa på john, richards kusin som jobbar på intersport, kolla lite kläder och åkte hem å handla..

ätit pizza precis, mums. och nu blir de att tjocka sig i soffan ett tag..
shit trodde klockan var runt 7, minst. men glutta ner till höger på skärmen å ser att den bara e 4 :S
kan man inte ställa fram en timme istället för bakåt.. de blir ju feeeeel!

nä, ja måste ha kärlek och ge lite, så ska gå till min finaste och kramas ;)

ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihihi richard ligger i cajsas famn