05 november 2009

en dag till

sen är de helg, en mycket efterlängtad sådan..

imorgon blir det middag, bio och drink på någon bar.. en lugn kväll..
på lördag åker jag och damp richard (ja han får heta så nu för han e dryg ikväll) och ja vet att du läser de här, så puss på dig. iaf så åker ja å richard upp till min far, till avesta.. sover kvar för sen är det ju farsdag på söndag =)

så ser planerna ut nu, men det kan bli ändringar.. man vet aldrig med oss.. dyker väl säkert upp nån som ska firas som de har gjort nu varje helg.. haha =p
själv hade jag en lugn födelsedag, orkade inte göra nånting och kände att de enda som räckte var att richard firade den med mig.. <3

just ja, måste lämna in mitt halsband imorgon.. fick ett "carrie" halsband, sånt som hon har i sex and the city, fick jag av honom när jag fyllde år.. ÄKTA vara i guld.. myyyyyycket vackert.. jag dog... har verkligen önskat mig det såååå länge.. han gjorde verkligen allt för mig den dagen, som alla andra dagar, fast den dagen var alldeles speciell!

nåja.. ska knoppa nu, e ganska trött efter en jobbig arbetsdag.

godnatt....!

Inga kommentarer: