16 november 2009

Hårmodell

måndag igen.. dom e bra, för då e jag alltid ledig halva dagen eftersom ja måste sjukträna..
tränat idag, så himla skönt.. hon la på några flera övningar, bra de så man slipper se ut som en pizzadeg!

skulle ju lämna in min dator idag, såklart gick garantin ut efter 1 år.. suck.. aldrig mera hp! jävla skit dator... blir å köpa ny då. hade ja lagat den hade de kostat lika mkt som ny, så vafan...

imorgon ska ja vara hårmodell utanför sthlm, de ska bli sjukt kul.. åker med två frisörer och zoe imorgonbitti vid halv 9.. undrar vad dom kommer göra, ser framemot det iaf! =)

och imorgon har hjärtat mitt teoriprov så de ska vi hålla tummarna för.. han e jätte duktig och får inte han körkort, så ser ja typ att de e omöjligt för mig att få det, för han kan allt...
hoppas bara inte på en blackout, men de ska nog gå bra! ja tror på dig ja älskling..

paradise hotel snart, grrr, de gillar vi.. ja å rich skratta ihjäl oss igår.. svartenbrants dotter eller va hon heter, vilken sharmota hon är.. ha ha

nu blire chips och fanta och mys. bra de på min träning ;)
ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

va kul att vara hårmodell :) va de en gång, blev inget bra då de klippte lite för mycket på mig....hehe :)
lovejunkiie.blogg.se