24 mars 2010

20 saker ni (kanske) inte visste om mig

bara för att jag inte har något annat att göraaaa...

* jag hatar fula näsor
* är rädd för andras toaletter
* måste tvätta händerna flera gånger om dagen
* mörkrädd
* blåser alltid ur glaset innan jag använder det
* vatten jag inte ser igenom, att vara under vatten, att bada ensam är jag skit rädd för
* jag är sjukt svag för leenden
* är expert på korsord
* dricker alltid efter jag ätit upp (om det inte är vatten)
* kung på att laga mat när jag väl har lust
* bekräftelsetorsk
* har jobbigt att gå över övergångsställen efter olyckan (trafikolycka 08)
* fullkomligt älskar när man pillar mig i håret
* nyfiken i en jävla stor strut
* hoppade av skolan och ångrar inte det
* folk frågar mig ofta om kärleksråd
* har lite för lätt att ge folk för många chanser
* jag tror på skyddsänglar och att allt som händer har en mening
* får "panik" av att shoppa (blir för exalterad)
* mat jag inte tycker om har jag ibland en förmåga av att spy upp.


intressant va? hoho

Inga kommentarer: