12 mars 2010

Kawazaki



Nu är vi hemma igen.. Avatar var bättre den här gången, men fortfarande ingen Wow film för mig.. Men den var bra, de var den.. =P

Inte 3D på ett tag nu, fan, får så jävla ont i huvudet av att titta med dom där brillorna.. =(

Vi skulle ju åka till Koh Samet imorgon men det ser inte ut att bli så.. Vädret har inte varit så bra nu senast, så inge kul å åka dit om det e dåligt väder..
Men till helgen åker vi, hoppas jag!

Snygg jag är i hjälmen va? Hahaha.. så jävla ful.. Ni skulle sett den ja hade innan, den var grön..
Vi har fortfarande inte hittat en hjälm som passar, men de kommer väl..

Kl e 4 på natten här, vi ska se alla älskar Raymond sen sussa..
Richard har lagt sig i mitt knä. som ett litet barn.. han e så söt min lilla prins!
Men först, dricka en iskall Singha, den har ju legat i frysen. FYFAN så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg motorcykel!!!!!!