11 mars 2010

Romantisk semester


Baby och jag har pratat lite om att åka bort en vecka å bara ta hand om varandra, hans idé faktist. Funderar om vi kanske ska åka till Krabi? Aonang säger Josefin e fint, ett parställe med andra ord.

Sen såg ja ju på Kenzas blogg förut när hon var i Krabi, öarna hon var på.. Såg riktigt vackert ut.

Ja å syrran var ju på Koh Chang för ett år sedan, det var fint där men inte wow fint!
Vill ha riktigt genomskinligt blått vatten, som i Elafonissi i Grekland. Fina stränder osv...

Richard vill ta mig till Maldiverna säger han.. Men den drömmen lär vi nog vänta med.. Kostar ju typ 40 000 kr å åka dit. Men nån dag, ja då ska vi dit! :D

Vi får se vart vi tar vägen nånstans..
Men skulle vara helt underbart att få åka iväg själv med han.
Ta det lungt, mysa, älska varandra, ja att bara få ta hand om varandra, det behöver vi.
Vi blir helt galna så fort vi skiljs åt nuförtiden..

Som richard sa igår, tyckte ja var lite fint sagt faktist.
"när jag åker iväg, är de som en del av mig försvinner, men när ja är i din närhet så känner jag mig hel igen"


Hur kan man inte bli rörd utav det?

Jag smälter varenda gång jag får ett gulligt sms, eller när han säger till mig mellan fyra ögon.
Jag har en riktig charmprins allt! Och det bästa är att jag känner verkligen att han menar det han säger!

Mitt hjärta bankar i tackt med ditt baby!

okej, de här inlägget blev lite......... nu får de vara så! ;)
Ibland måste man skriva av sig lite.. hihi!

Jag e kär, vafan ska jag göra? =P

Inga kommentarer: