10 mars 2010

He´s gonna kill me

två bilder ifrån tidigare idag, richard skulle käka sushi medans ja sitter å "halvt" tittar på..
Sjukt allergisk
.. det e lite tråkigt =(

Klockan är snart 3 och ja har fortfarande inte fått mitt arsle ur soffan..
Borde verkligen sova, ska upp tidigt imorgon.

Men måste skriva om en grejj bara innan jag går.

Det finns en blogg, jag är helt beroende utav. Det är http://www.kissies.se/
Går in på hennes blogg kanske 10 gånger per dag..
I början, Richard ba: vafan läser du hennes blogg för?
Han tyckte inte de var så intressant när ja skulle prata om henne.. haha.. Men nu har ja fått med han på kroken å han kommer döda mig när han läser det här. Kommer till Thailand å ser att han följt hennes blogg,..Haha som om det e värsta grejjen... =P

Nej men när han åkte ifrån mig i två månader så var hon min överlevnad, så jävla underhållande.
Hon provocerar hela tiden å ja, man kan ju inte neka att man gillar sånt eller hur... Tycker bara det är så jävla löjligt att folk skriver kommentarer till henne om, att hon inte kan stava, hur hon ser ut osv osv.
Självklart kan alla skriva fel, å hon gör nog det medvetet för att få flera kommentarer.
Men då ska som vanligt bittra svenskar som inte har mer än pulver i skallen kommentera det.. Lättlurade är dom också, å sjukt avundsjuka!

Ja håller med henne, har man pengar och vill göra om sig, varför ska man inte få göra det då?
Naturlig skönhet in my ass, finns alltid något att klaga på.
Hade ja pengar hade ja också gjort om en del saker....

Jag fattar ju att hon inte är så som hon är i bloggen, hon är nog lite snällare ;)
Och sen tror jag faktist också att folk gillar "kissie" i bloggen, bara det att folk är så fega å inte vågar säga det!
Skulle endå vara kul, för en dag å läsa om bara Alexandra, undrar om hon kommer göra det?! =P


Eller ja kan ju också ha helt fel.. Kissie kanske har ätit upp Alexandra som det skrivs i bloggarna..?!


äh nu börjar ja bli för trött..
bla bla bla...
nu ska ja sova! natti......

Inga kommentarer: