11 mars 2010

sing for the sky

Imorse när ja vaknade var de skit fint väder, sen typ nån timma innan ja å rich skulle åka så blev de e dåligt.. Men vi la oss på stranden och kopplade av endå..

Men nu håller ja tummarna för bättre väder imorgon, då ska ja upp i tid å lägga mig vid poolen, simma några längder och träna höften som ja bröt i en trafikolycka för 1½ år sedan. Har fortfarande massa problem =(
Undrar ibland om gubbjäveln som körde på mig fortfarande tänker på det?
JA GÖR IAF!

Kan vakna upp mitt i natten, drömma en massa, ser framför mig hur jag flyger upp på huvven om och om igen... Usch, försöker tänka bort de, men de finns inklistrat i huvudet!

Ja undrar också hur hade mitt liv sett ut nu om ja inte blivit påkörd?
Något jag aldrig får veta.
 
Jag Hoppas iaf att jag kommer kunna jobba heltid nån gång i framtiden iaf, för det kan jag inte nu!

(bilden är från samma dag som olyckan, hittar inga bilder på datorn nu, men efter nån dag kunde man se hur hela höften var böjd, ganska läskigt)

Inga kommentarer: