12 mars 2010

blonde again?


Nu börjar jag sakna mitt blonda hår.. Så typiskt mig. Never satisfied!!!
Blir så less på mig själv ibland, det är alltid nånting =P

Vi prata om det igår, så kommer nog ev fixa det.. Bara ett problem då.
När ja var platina blond förut å tonade ner de, så började håret äntligen må bra igen..


SEN skulle Cajsa Kenving dit med brunfärg å förstöra allt igen.. Nu har jag färgat håret tre gånger själv efter det, å topparna är så slitna att färgen ser svart ut och i botten är de ljusare. Det ser inte snyggt ut för fem öre, tur jag har mitt löshår som kan dölja det mesta.

Så eftersom att det är så slitet, kanske ja kommer ut som en naken hund ifrån salongen istället å inte har nå hår kvar alls på huvudet..

någon som är bra på sånt här?

Så jävla dum, ja får fan skylla mig själv. Har aldrig haft så mkt problem med mitt hår nån gång, det var ju så enkelt förut... bläääääää..

Inga kommentarer: