22 mars 2010

im burned

JA HAR BRÄNT MIG GROOOOOVT!!!!

fyfan att jag aldrig lär mig.. ja tror jag kan gå ut i solen mellan 11-17 utan något som helst skyddande på min kropp........ ajo, å nu får ja stå mitt kasst.
Baby tycker jätte synd om mig för han minns hur dåligt han mådde när vi åkte till Grekland förra året.. Shiit, hela han var som en röd tomat.. haha!

Så inatt, sov ja 14½ timme å har dränkt min kropp med aloe vera.. lite bättre idag dock, men känner mig helt uttorkad.. å har haft feber hela dagen!
hoppas jag är bättre imorgon för då ska vi till aqua park med Marina å Jhony, våra ryska vänner ;)

var på jakt efter en dator idag igen.. ja kan fan aldrig bestämma mig.. förstår inte hur richard står ut med mig.. höll på å börja böla idag i central festival för att ja inte kunde bestämma mig :P



sorry för dålig uppdatering men vårat internet funkar fortfarnde inte..

ska kolla på sjätte sinnet med richbitch nu å mysa!

hare bra!

Inga kommentarer: