06 mars 2010

pattaya

nu e kl strax efter 1 på natten å richard stack precis väg för å jobba. skönt att äntligen få ha en hel dag med honom..

vi skulle åkt till koh larn, men vi gamlingar kom inte upp i tid imorse så vi åkte till hotel manita å käkade fruskot vid 1 typ, låg å sola lite å richard pilla på sin nya blackberry.. så jävla avis. men ja ska köpa mig en jag med, en rosa.. då kommer ja kunna blogga hur mkt som helst.

vi åkte sedan till jomtien, en jätte fin strand här i pattaya.. vattnet var sjukt varmt.. vi gick en sväng, kände mig sjukt nöjd med livet.. vi pratade å hade de mysigt.. sedan åkte vi vidare till någon annan liten strand som han hade hittat.. där la vi oss å sola lite, drack en god ananasdrink.

jag började bli hungrig igen så vi åkte tillbaka till lägenheten, vi bor i förtillfället med hans bror.. flyttar till eget om ca 10 dagar, de ska bli najs!iaf vi duscha å gjorde oss iordning. åkte till central festival, som mbk i bangkok fast mkt mindre. åt en jätte god middag å så gick vi på bio. shit vilka stora salar dom har. å betalar man lite mera får man en egen fotölj. de var dock skit kallt där inne så nästa gång tar ja nog med mig någon varm tröjja. vi såg daybreakers, en vampyr film. ja å richard bara älskar vampyrer.. haha vi brukar skojjas om att vi vill vara sånna.. =P

å nu är vi hemma igen.. eller jag, richard är å jobbar som sagt så ja ska väl ta å lägga mig om en stund så jag är pigg å kry tills imorgon.

ha de bra i kalla sverige, själv är de ca 35 grader här.. skit varmt, meen, inte fan ska ja klaga heller :D

puss!

Inga kommentarer: