15 oktober 2008

gammal kärring som kommit i målbrottet

Hello! Ännu en vecka har gått..

Tog tåget i torsdags upp till Avesta.. som vanligt =P

I fredags gick vi ut på krogen.. Sjukt kul.. Träffade gamla vänner jag inte sett på flera år.. Det sämsta med den kvällen var att jag tappa rösten så nu låter jag som en gammal kärring som har kommit i målbrottet =(

Har haft feber till å från, tokförkyld å mått skit. Men jag e inte den som e den, så vi festade i lördags med.. Vi höll till i horndal på en hemma fest.
Kvällen kvar bra, förutom att jag var så full å dum å skulle känna vilken platta som var varmast, ja det resultera då i att jag brände mig sjukt mycket i handen å fick tillbringa resten av kvällen med handen under kranen, eller med något fryst i handen.. Haha, så kan det gå =P

Dom sista timmarna blev det K A O S! Då menar jag verkligen kaos.. Alla bråka med alla, alla slogs med alla.. :S
Polisen kom å, nej usch.. Inge bra slut på den kvällen..

På söndagen bar det av till akuten, niklas har haft ont i magen i flera dagar å trodde det var blindtarmen.. Så jag å calle följde med honom.. Han blev skickad upp till Falun, då åkte jag hem till Dennis en sväng å titta på idol avsnitt :) Känns skönt att vi är vänner nu..
Sen kom dom förbi å hämtade mig när dom var tillbaka..

Måndagen tillbringade jag hemma hos Josefin.. Vi titta på en jätte bra film, just in heaven tror jag den hette.. Åt chips, å snacka om allt!

Igår så sov jag hos Calle igen, vi köpte tacos å hade det lite mysigt.. =)
Tog tåget hem halv 7 imorse, dåligt död jag var.. Höll på å ramla ihop på tågstationen..
Har inte fått så mycket sömn dom senaste dagarna, har hostat varje natt..
Så när jag kom hem, ja då blev det sängen å vaknade halv 5. Hoppas jag kommer kunna sova ikväll bara, blir galen på den här hostan =(
Åhh jag vill ha tillbaka min röst.. Så jävla jobbigt att prata såhär..

Nu ska jag ta något att äta.. återkommer sen..

Inga kommentarer: