24 oktober 2008

Nyktert i helgen!

Fan vad värdelöst, det e löning och jag kan inte ut å festa med alla andra! Har fått antibiotika som jag ska äta i 9 dagar.. kul :(

Det skadar väl inte att vara hemma heller, spara på slantarna lite.. Behöver ju allt ja kan få till thailand.. =)
Så ikväll har ja inte gjort ett piss.
Men endå e jag sjukt trött så funderar på att lägga mig å nanna kudde.. Lösa lite korsord innan, bra hjärngympa!

Har även fått cocilana nu.. (eller hur de nu stavas) har sån jäkla rethosta, känns som jag ska hosta upp lungorna varenda gång. För några dagar sen när ja var i Avesta hosta ja till å med upp lite blod, det var ju inte allt för roligt :/
Men den sover man gott av sen.. hehe..
Och rösten är på väg tillbaka, jippie..
Doktorn sa att ja skulle vara tyst jämt.. Lite svårt... Med tanke på att min mobil har växt fast i örat på mig=P haha

Började skriva ett inlägg angående min födelsedag,men fortsätter på det imorgon.. kommer upp lite mer bilder å så då!
Nu tänkte jag knoppa, blev ett litet inlägg iaf.
Sovgott..
Fan va skönt endå att vakna upp pigg å glad imorgon, inte bakis å ha ågren.. yey! haha!
ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud, du är ALLTID sjuk...stackars dej!